Convocatòria vaga general 8 novembre

Benvolgudes famílies:

En relació a la convocatòria de vaga general que es durà a terme demà dimecres 8 de novembre, volem precisar-vos una sèrie de consideracions:

1. L’institut obrirà les seves portes i acollirà els alumnes amb la voluntat d’oferir la millor atenció possible dins del marc que estableix la normativa legal per cobrir el serveis mínims.
  2. A hores d’ara ens és impossible preveure amb certesa l’afectació que aquesta convocatòria pot tenir demà entre el personal docent del centre.
  3. Respecte a l’assistència a classe dels vostres fills/filles, sou vosaltres com a pares els que heu de prendre la decisió que considereu més adequada.
  4. Amb el professorat que vingui demà al centre, atendrem la totalitat de l’alumnat que assisteixi, tot i que no podem garantir el funcionament normal de les classes.
  5. En cas que autoritzeu el vostre fill o filla a no assistir al centre, us preguem que ho comuniqueu tot lliurant el full de comunicació de falta d’assistència que trobareu a l’adreça següent: https://sites.google.com/a/xtec.cat/iesmcif/04-autoritzacions
  6. Si no podeu lliurar el full amb antelació, si us plau, truqueu al centre (933575254) o envieu-hi un SMS (675373638) demà al matí a primera hora.

Lamentem els perjudicis que aquesta situació us pugui ocasionar i ens posem a la vostra disposició per qualsevol dubte que tingueu.