Ajuts de menjador per al curs 2018-19

L’alumnat de P-3 a 4t d’ESO escolaritzat en centres públics i concertats de famílies amb ingressos baixos pot sol·licitar l’ajut individual de menjador a través del seu centre educatiu. A la ciutat de Barcelona aquests ajuts són gestionats pel Consorci d’Educació de Barcelona, mitjançant convocatòria pública.

Les sol·licituds es presentaran en el centre educatiu on l’alumnat estigui matriculat o preinscrit per al curs 2018-19, en dos períodes de sol·licituds:

• Període de sol·licituds de juny 2018 : entre els dies 13 i el 27 de juny de 2018, ambdós inclosos.
  • Període de sol·licituds de setembre 2018 : entre els dies 3 i el 14 de setembre de 2018, ambdós inclosos

Formulari de sol.licitud

Trobareu tota la informació a la pàgina del Consorci d’Educació de Barcelona