INICI CURS 2021-22

El curs 2021-22 començarà:

• per als alumnes de l’ESO, el dilluns dia 13 de setembre de 8h a 14:30.
  • per als alumnes de 1r SMX, el dilluns dia 13 de setembre de 8h a 14:30h.
  • per als alumnes de 2n SMX, el dilluns dia 13 de setembre de 8 a 13:30h.

Està previst convocar una reunió informativa per pares i mares dels alumnes d’ESO (1r d’ESO i nous al centre) durant la segona setmana de setembre. La reunió es farà de forma presencial o virtual segons la situació sanitària i seguint les recomanacions del PROCICAT.

Aprofitem per comunicar que poden trobar el calendari de curs 2021-22 d’ESO en el següent enllaç i el de SMX en el següent enllaç. Les activitats, dates i terminis que s’indiquen en el calendari estan subjectes a modificació segons l’evolució de la situació sanitària.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *