Un Institut excel·lent! “LLENGÜES i PROJECCIÓ INTERNACIONAL A DOJO”

Des del departament de llengües estrangeres, estem convençuts que l’aprenentatge d’idiomes és bàsic per endinsar als alumnes a altres realitats personals i culturals i, amb això, obrir-los una porta al món.

Enguany, hem ampliat la nostra projecció i els intercanvis internacionals, consolidant la pràctica de l’alemany a Kréfeld (Alemanya), de l’anglès a London (Great Britain) i del francès a Le Tréport (La Normandia).

Des de llengua anglesa, hem participat en activitats lúdiques de pràctica real de la llengua com el Sing Along, competicions interescolars de Catalunya de producció i oralitat The Fonix i hem presentat també a un nombre concret d’alumnat a la prova del First Certificate in English (FCE). Tots ells han aprovat!

Des de llengua alemanya, hem participat també en gimcanes lingüístiques organitzades per l’institut Goethe, a més a més, de l’intercanvi que tenim amb Kréfeld.

Pel que fa a la llengua francesa, enguany tenim la primera promoció d’alumnat que ha aprovat el Batxibac i que, per tant, obtenen la doble titulació batxiller-baccalauréat.

També hem guanyat el segon premi estatal del concurs en commemoració del 60è aniversari del Nobel de literatura, Albert Camus, organitzat per l’Institut Français. I per culminar l’èxit del resultat de la introducció del francès al nostre centre, el curs vinent s’inicien dos programes de mobilitat d’alumnes, un a Montpellier i l’altre al Québec.

Això és un no parar!!!