PARTICIPACIÓ EN EL CONCURS “THE FONIX 2019”

Alumnat d’ESO de l’Institut participarà en la nova edició del “The Fonix 2019”. Després de l’èxit de participació del curs passat, enguany es tornarà a participar en aquest concurs interescolar d’anglès, dissenyat per afavorir l’aprenentatge de la llengua anglesa.

Les temàtiques d’aquest curs són:

• 1r i 2n d’ESO: “Suggest methods of raising awareness of indigenous languages in schools”
  • 3r i 4t d’ESO: ”How can we improve gender equality in education and science?”

THE FONIX és un concurs escolar d’anglès dissenyat per afavorir l’aprenentatge de la llengua anglesa dels alumnes de primària, secundària i batxillerat i dels alumnes dels centres d’educació d’adults. La participació en el concurs es fa exclusivament a través del centre on l’alumne està matriculat.

Organitzadors

Col·laboradors