PARTICIPACIÓ EN EL CONCURS “THE FONIX 2018”

Alumnes d’ESO de l’Institut participaran en la nova edició del “The Fonix 2018”. Al centre comptem amb alumnat molt motivat per participar en aquest concurs interescolar d’anglès, dissenyat per afavorir l’aprenentatge de la llengua anglesa.

Cada equip participant ha d’elaborar un vídeo o un miniprojecte animat sobre “Healty lifestyle” (categoria 1r i 2n d’ESO) o sobre “Clean and healthy planet” (categoria 3r i 4t d’ESO).

Aquest any, després de celebrar 10 edicions, s’estrena un nou format que porta als alumnes a treballar col·laborativament, convidant-los a la reflexió, a la resolució de problemes i a la utilització d’entorns digitals mentre treballen valors ètics fixats per la UNESCO 2013 per al desenvolupament sostenible, l’equitat, la solidaritat i la cohesió social.

Organitzadors
Col·laboradors