IV Jornada de Programació i Robòtica de l’Alt Maresme

Una vintena d’alumnes d’ESO i batxillerat de l’Institut Lluís Domènech i Montaner han participat activament en la IV Jornada de Programació i Robòtica de l’Alt Maresme que s’ha realitzat a Tordera el proppassat 18 de maig de 2017.

En aquesta interessant jornada els alumnes han presentat i exposat els seus projectes tecnològics sobre programació i robòtica que han realitzat durant aquest curs. Enguany, ha comptat amb la presència de 12 centres de primària i secundària de l’Alt Maresme, 250 alumnes expositors i més de 100 alumnes visitants. També han pogut realitzar tallers i assistir a la xerrada “Una capbussada a la robòtica”, a càrrec d’en Xavier Cufí del grup de recerca de visió per computador i robòtica de la Universitat de Girona.