AU REVOIR ZOÉ

Bonjour! La Zoé Caron, alumna d’un institut de Lyon, va marxar aquest divendres després d’estar-se un mes amb nosaltres. Aquesta experiència ha estat molt enriquidora per tots aquells que hem pogut compartir estones amb ella, tant a l’aula com fora d’ella. Al gener de 2020 la Martina Mate, la seva “correspondante”, marxarà a Lyon per estar-s’hi un altre mes.

Aquesta mobilitat forma part del programes organitzats pel Servei de Llengües Estrangeres i d’Origen del Departament d’Educació.

La participation de notre collège et lycée aux mobilités de ce programme aident les élèves participants à consolider et améliorer leurs niveaux de français et d’espagnol. En plus, ils progressent comme membres de nos sociétés et comme citoyens de la Communauté Européenne.