Renovació membres del Consell Escolar 2023-2024

Benvolgudes / Benvolguts,

Aquest any s’ha obert el procés electoral per a la renovació parcial dels Consells Escolars als centres educatius de tot Catalunya.

Els membres que s’han de renovar del Consell Escolar de l’Institut de Badia del Vallès, són els següents:

• 3 representants del professorat
      • 1 representants dels i pares mares
      • 4 representants de l’alumnat
      • 1 representant del PAS

Des del centre us volem animar a participar en aquest procés i a presentar la vostra candidatura abans del dia 16 de Novembre. Ho podeu fer omplint aquest formulari i enviant-lo per email aquí: a8042342@xtec.cat o el podeu omplir directament a la Secretaria del centre.

Concretament, el calendari que estableix la resolució EDU/3014/2023, de 30 d’agost (DOGC núm. 8997 de 08/09/2023) és el següent:

• Cens electoral: publicat des d’avui mateix, 30 d’octubre, i fins el dia 8 de novembre.
  • Reclamacions al cens: des del dia 30 d’octubre fins al 8 de novembre.
  • Publicació de la llista definitiva del cens: 9 de novembre
  • Sorteig per a designar els membres vocals de les meses: 10 de novembre a les 10:00h a la Sala Oval.
  • Constitució de les meses electorals: 10 de novembre.
  • Presentació de candidatures: fins el 16 de novembre.
  • Sol·licitud per actuar com a supervisor fins el 16 de novembre.
  • Proclamació i publicació de candidatures: 17 de novembre (es publicaran al tauler del vestíbul).
  • Les votacions per al professorat: seran el 21 de novembre.
  • Les votacions per a les famílies: seran el 20 de novembre a partir de les 11h.
  • Les votacions per a l’alumnat: seran el 22 de novembre a partir de les 11h.
  • Les votacions per al PAS: seran el 22 de novembre a partir de les 12h.

Recordeu que poden votar tant el pare com la mare i/o tutor legal, recordeu revisar també que les dades del Cens són correctes.

Salutacions cordials,

LA DIRECCIÓ