CATSKILLS

La Direcció General de Formació Professional del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya organitza el Campionat de Catalunya de Formació Professional CATSKILLS.

Aquest té com a objectiu principal la promoció de la Formació Professional a través de la participació de l’alumnat en una competició que afegeix una motivació extra en el seu itinerari professional així com una experiència personal enriquidora; al mateix temps, el centre educatiu i el professorat que participa en la preparació de l’alumnat pot realitzar un intercanvi d’experiències i establir xarxes de col·laboració entre els centres i les empreses participants.

L’alumnat del nostre institut cada any participa en competicions de diferents famílies professionals com informàtica i comunicacions, administració i finances o instal·lacions Elèctriques. D’altra banda, l’Institut Badia del Vallès és centre organitzador del Campionat de Catalunya d’Instal·lacions Elèctriques amb el patrocini de Schneider.

Més informació sobre l’esdeveniment: Web CATSKILLS Departament d’Educació