Estratègia Digital de Centre

L’Estratègia Digital de Centre (EDC) defineix i concreta les línies d’actuació d’un centre que fan possible que docents, alumnat i centre assoleixin la competència digital. Per aconseguir aquesta competència digital, l’EDC comprèn tots els àmbits del centre: organitzatius, metodològics, curriculars i comunicatius, els quals s’han de veure necessàriament implicats i, si escau, transformats, des d’una perspectiva d’innovació i de millora contínua.

L’EDC té, bàsicament dues parts. Una primera part, de tipus estratègica (objectius, activitats, planificació, etc.), on es defineix on vol arribar el centre digitalment. I una segona part, que mostra la cultura digital, on es recull el que el centre ja té establert en aquest sentit.

Per entendre’ns, la part estratègica és com volem que acabi sent el centre i com aconseguir-ho, on volem anar?, i la part de cultura digital són els plans, procediments, protocols, normatives, serveis i acords que el centre ja utilitza, que estem fent?

A continuació detallem com hem treballat a l’INS Badia la nostra EDC:

Fase Estratègica Fase de Cultura Digital