ERASMUS a Itàlia_2n i 3r dia

Continua el nostre viatge a Lavarone.

El dimarts 22 de març, amb alguns alumnes que van decidir matinar i aprofitar la llum del dia, ens vam llevar més d’hora per anar a veure el Fort Belvedere (fortificació de la 1º Guerra Mundial, del 1908-12). Les vistes eren espectaculars. A la tornada vam esmorzar amb la resta del grup i vam marxar a l’escola per iniciar les activitats dels dia (jocs en grup i una gimcana pel poble, a “Treasure Hunt”). A la tarda, vam fer un joc d’anglès i després vam crear un “memory” amb material reciclat a la classe de Tecnologia. Per acabar el dia, les famílies van estar amb els seus alumnes per passar la tarda i sopar.

Dimecres 23 de març, També ens hem llevat d’hora i hem visitat la ciutat de Trento. Allà, hem començat el matí visitant un rocòdrom on hem fet tot tipus d’exercicis d’escalada. Hem fet “boulder”, “rappel” i “slackline” entre d’altres. Ha sigut una gran i nova experiència!! Després hem dinat el picnic que ens havia preparat l’escola i hem visitat el Museu de la Ciència de Trento. Un cop acabada la visita i la xerrada sobre el “canvi climàtic”, hem visitat la ciutat de Trento, que ens ha semblat espectacular! A la tornada les famílies ens esperaven per recollir els alumnes i descansar per sopar. Ha sigut un gran i intens dia!