Sortida al TecnoCampus – Canal de Reporters

Enguany se celebren els 100 anys de la ràdio a Catalunya. Amb l’objectiu de commemorar i destacar el paper fonamental que aquest mitjà ha tingut en la difusió de la cultura, l’entreteniment i la informació, els i les alumnes de 5è de l’escola vam participar divendres 10 de maig a la jornada de Canal de Reporters, que es va organitzar al TecnoCampus de Mataró.

Vam participar en tallers de locució de ràdio, com també en tallers sobre les deepfake, amb l’objectiu que l’alumnat prengui consciència sobre la quantitat de notícies, imatges i vídeos falsos que hi ha avui dia a Internet, i tingui eines i recursos per no caure en un fals parany.

També ens van mostrar la Tvmataró, les seves instal·lacions, el plató… ens ho vam passar d’allò més bé!! Premeu la imatge per veure més fotografies de la sortida.