Cicle Formatiu de grau Superior de Màrqueting i Publicitat a Ràdio Sabadell

Autora: Beatriz Gómez

L’alumnat de primer curs del Cicle Formatiu de grau Superior de Màrqueting i Publicitat ha visitat recentment les instal·lacions de Ràdio Sabadell.

En Sergi Garcés va ser el responsable de guiar la visita i explicar a l’alumnat tot el funcionament intern: pel que fa a les diferents sales i espais, equip humà que hi ha darrere dels micròfons, graella de programació, les diferents eines i estris que s’empren per fer les gravacions, entre altres. Fins i tot, els menys tímids es van animar a fer una prova de gravació i reproducció de so i imatge a la sala de “micros”.

Ha estat una experiència molt interessant. Aprofitem per donar les gràcies a tot l’equip de Ràdio Sabadell i, en especial al Sergi, per acollir-nos tan bé.