Màrqueting i publicitat

L’Institut ofereix el cicle formatiu de grau superior de Màrqueting i publicitat en el torn de tarda.

Vídeos i imatges

Perquè estudiar Màrqueting i publicitat
Dual en Màrqueting i publicitat

✔ Presentació (no disponible)


✔ Tríptic

Descarregar tríptic

 


✔ Llibres de text curs 2023-2024

Llibres de text Cicles formatius de Màrqueting i publicitat 

✔Desenvolupament curricular

2.000 hores  (Torn de tarda)

(1.584 en el centre educatiu i 416 en un centre de treball), distribuïdes en dos cursos acadèmics. Aquest cicle es pot cursar en modalitat DUAL.

Competència general

Aquests estudis capaciten per definir i efectuar el seguiment de les polítiques de màrqueting basades en estudis comercials i a promocionar i fer publicitat dels productes i/o serveis en els mitjans i suports de comunicació adequats, elaborant els materials publicitaris i promocionals i necessaris.

Mòduls professionals Hores
M01 Atenció al client, consumidor i usuari. 66
M02 Disseny i elaboració de material de comunicació. 132
M03 Gestió econòmica i financera de l’empresa. 132
M04 Investigació comercial. 99
M05 Treball de camp en la investigació comercial. 66
M06 Llançament de productes i serveis. 99
M07 Màrqueting digital 165
M08 Mitjans i suports de comunicació. 99
M09 Polítiques de màrqueting 132
10 Relacions públiques i organització d’esdeveniments de màrqueting. 132
11 Anglès. 132
12 Formació i orientació laboral. 66
13 Projecte de màrqueting i publicitat. 264
14 Formació en centres de treball. 416
Total hores 2000

✔   Informació Màrqueting i publicitat.  Dept. d’Educació