Sortida nàutica, esportiva i cultural de CFGS de la família d’activitats físiques

L’alumnat del CFGS d’Ensenyament i animació Socioesportiva ha realitzat la tradicional sortida nàutica. Les activitats esportives practicades són la vela, el windsurf, el supioga i la BTT. Com a novetat, enguany, l’alumnat de Condicionament Físic ha participat la 1a Triatló.

A més, la nostra filosofia va més enllà del món de l’activitat física, per això fem visites culturals: el museu del joguet i els aiguamolls de l’Empordà. Dues activitats que proposem perquè l’alumnat conegui l’entorn en el qual passa 4 dies únics.