Un pas més cap a un món igualitari

Amb la voluntat d’aportar el nostre granet de sorra cap a una societat igualitària, i en favor de la igualtat de gènere, aquest any el grau superior de la família d’activitats físiques ha proposat que cada classe tingués el nom d’una esportista. L’alumnat ha decidit cadascun dels noms de les seves classes. Les figures esportives escollides han estat les següents:

1r curs Ensenyament i Animació Socioesportiva: la futbolista suïssa Alisha Lehmann

1r curs Condicionament Físic: la gimnasta i campiona olímpica Simone Biles

2n curs A: Alba de las Heras, campiona del món d’aeròbic als anys 90 (i mare d’un dels nostres alumnes!)

2n curs B: l’àrbitra alemanya Bibiana Steinhaus

CFGS i CFGM fent muntanya Institut Agustí Serra Sabadell
Alumnat del 2n curs de Grau Superior d’Ensenyament i Animació Socioesportiva de l’Institut Agustí Serra i Fontanet al cim del Puigmal d’Err.