Primera cursa solidària de l’IFE

El divendres 22 d’octubre l’alumnat de l’IFE d’Auxiliar de Manteniment d’Instal·lacions Esportives, conjuntament amb l’Escola Taller Xalest, van organitzar una cursa per recaptar fons per la Leucèmia infantil a través de «la Fundacion unoentrecienmil» que anualment organitza curses escolars, sota el lema “la vuelta al cole”.

Quinze dies abans de l’esdeveniment l’alumnat va anar al parc de Can Gambús per planificar el circuit de la cursa. Van mirar la distància, els punts de perill, i van decidir el lloc on se situarien l’arribada, la sortida i les carpes amb l’speaker i l’avituallament.

Xalest es va encarregar de proporcionar-nos uns espònsors que ens van facilitar begudes i fruita pels participants, així com van fer el fil musical de l’esdeveniment i van proporcionar un generador i un equip de so.

A la cursa hi van participar més d’un centenar de persones, entre elles els alumnes de Xalest i de l’IFE.

Va ser tot un èxit de convocatòria, que ens ha engrescat a seguir organitzant-la any rere any.