Visita al saló de l’ensenyament

Com cada any, l´alumnat de 4t d´ESO va visitar la macro fira del Saló de l´Ensenyament a Barcelona. La sortida es va fer el dia 15 de març, en autocar, durant tot el matí. Els objectius d´aquesta activitat van ser dos. Primer ajudar en l´orientació acadèmica els alumnes que són a punt de finalitzar l´etapa de Secundària. Segon, fer-la coincidir amb el treball de Crèdit de Síntesi que es realitzà al Centre durant els dies posteriors. Els i les alumnes de 4t d´ESO van poder visitar tots els punts d´informació de l´exposició, preguntar a les persones responsables tots els dubtes que tenien, fer, en alguns casos, alguna pràctica, recollir material per portar a casa i ensenyar-lo a les famílies per comentar-lo conjuntament. El Salo de l´Ensenyament estava dividit en diferents espais: orientació cap a Batxillerat, orientació cap a Cicles i orientació Universitària.

WP_20180315_13_08_15_Pro - Marta Fernández Bonet WP_20180315_13_00_59_Pro - Marta Fernández Bonet