Sortida de 1r i 3r de l’ESO del programa de tutoria entre iguals

El projecte de la Tutoria entre Iguals (TEI), és un programa emmarcat dins del projecte de convivència de l’institut, que portem a terme des del curs 2015/16.
El TEI té com a principal objectiu la prevenció de possibles assetjaments, millora de la convivència i cohesió de l’alumnat del centre.
 Els principals protagonistes són els alumnes de 3r i 1r d’ESO que participen com a tutors i tutoritzats respectivament.
Avui  dimarts dia 25 de setembre hem fet la nostra primera sortida conjunta per tal de facilitar la relació entre els que aviat seran parelles TEI .
Hem gaudit d’una agradable passejada, un deliciós esmorzar compartit i unes dinàmiques molt divertides de treball cooperatiu. Ha estat un gran matí!