Intercanvi Quebec-Catalunya

L’Institut Antoni Cumella ha estat seleccionat per participar en el Programa de Mobilitat Catalunya-Quebec que impulsa el Departament d’Ensenyament en col·laboració amb l’entitat educativa quebequesa Éducation Internationale. Aquesta iniciativa permetrà que dos alumnes quebequesos facin una estada de tres mesos al nostre centre durant el primer trimestre i que els alumnes catalans facin també una estada al Quebec durant el segon trimestre. Els alumnes, en tots dos casos, estaran allotjats a casa del seu respectiu corresponsal i assistiran a les classes ordinàries fins al desembre per tal demill orar el seu castellà, iniciar-se també al català i conèixer de ben a prop les nostres tradicions.
Les seves parelles d’intercanvi són l’Alex Roman i la Sara Ventura, alumnes de 4t d’ESO que viatjaran del gener a l’abril de 2019 per tal de millorar el seu
francès i conèixer una nova cultura.