Intercanvi epistolar amb França

Enguany els i les alumnes de l’optativa de francès de 1r d’ESO participen en un intercanvi digital amb els estudiants de l’Institut Eugène Fromentin (La Rochelle). Aquest intercanvi té per objectiu millorar i aprofundir en el coneixement de la llengua i cultura d’ambdós països a través d’un corresponsal que presenta la seva pròpia realitat. Per a tal efecte, cada alumne ha confeccionat una postal de presentació on també ha inclòs un missatge de felicitació de Nadal. Ha estat una experiència molt motivadora tant per als alumnes com per al professorat. Esperem que d’aquest projecte que durarà tot el curs sorgeixin grans amistats.

Aprofitem l’avinentesa per compartir algunes imatges amb vosaltres i desitjar unes bones festes a tota la comunitat educativa del Cumella.