VOLUNTARIAT DE LECTURA PER L´ÈXIT EDUCATIU

Aquest any alumnes de 1r de batxillerat de l’INS Antoni Cumella participen en el voluntariat de lectura per a l’èxit educatiu, LECXIT.

daa0f97a5cfc91c09e1b497f107870e5--leather-book-covers-leather-booksLectura per a l’èxit educatiu, LECXIT, és un programa organitzat per la Fundació Jaume Bofill i el Departament d’Ensenyament (centres educatius i AMPA’s i Serveis Educatius Vallès Oriental). D’altra banda hi participen la biblioteca municipal Roca Umbert (BRU), l’IES Celestí Bellera, IES Antoni Cumella  i l’Ajuntament de Granollers. És un programa que té per objectiu millorar la comprensió lectora dels infants. L’activitat principal consisteix en un espai de lectura setmanal on alumnes de 4t i 5è de primària, comparteixen amb voluntaris/es moments de conversa i de lectura que els ajuden a consolidar els seus aprenentatges i a incrementar les competències lectores. El voluntari/a contribueix a la creació d’un espai d’entreteniment, confiança i compromís educatiu amb l’infant.

Les sessions de lectura es fan a la Biblioteca Roca Umbert (BRU) de Granollers, els dijous de 17:15 a 18:15 hores.

Moltes gràcies per la vostra participació!