Projecte Booktràiler: visita a la biblioteca Roca Umbert

El passat 2 de novembre els alumnes de 1r d’ESO A van anar a la biblioteca Roca Umbert per fer la primera sessió del projecte Booktràiler.

La dinamitzadora va proposar uns jocs per tal que els alumnes se n’adonessin de com reaccionaven davant de determinades situacions. Després va explicar que cada persona respon diferent a la lectura d’un llibre, i que a partir d’aquesta idea, esperava veure quina acollida tindria la lectura que els proposava.

La biblioteca va deixar en préstec a cada alumne un exemplar de Noel et busca, d’Àngel Burgas. Es tracta d’una novel·la juvenil d’intriga que atrapa des de les primeres pàgines. A partir de la seva lectura i de la interpretació que en facin, els alumnes hauran d’elaborar el guió del booktràiler.

De moment, a llegir!