Piacenza 2022: fi del trajecte #Erasmus+

I per acabar el nostre projecte Erasmus+ (“Gamification in Interdisciplinary Education”) un grup de sis alumnes de primer de Batxillerat i tres professors van anar a Piacenza, al nord d’Itàlia.  Van ser cinc dies d’activitats col·laboratives de  gamificació entre alumnes dels països socis en aquest projecte (Itàlia, Portugal, Hongria, la República Txeca, Bèlgica i Catalunya). Aquest cop, els nostres jocs es centraven en l’art i la geografia dels nostres països i, com ja era l’última mobilitat, vam  votar el millor joc del projecte (“The Final Challenge”) que va ser atorgat a l’equip de la República Txeca. Durant la nostra estada, també vam conèixer Piacenza, amb una gimcana molt cultural; vam visitar Santa Margarita i Portofino a la Riviera Italiana; i, per últim, vam passejar pel centre de Milà tot admirant el fantàstic Duomo. Com tot el projecte,  va ser una experiència genial!