Let’s do a podcast!

Alumnes de 1r E han enregistrat un podcast en anglès sobre el clima i els principals biomes del planeta.

En aquest projecte, que s’ha dut a terme a la matèria de Biologia i Geologia, han après com els climes canvien en funció de la latitud i de l’ecosistema de cada regió.

Cada grup d’alumnes ha investigat les característiques del clima segons el bioma que li ha tocat treballar. Un cop feta la recerca, els grups han escrit i enregistrat un podcast per difondre el coneixement que han generat.

Sota el títol “Let’s do a podcast!”, aquest projecte es fa utilitzant la metodologia AICLE (aprenentatge integrat de llengua i continguts) que, en aquest cas, ha permès treballar de manera simultània continguts de Biologia i d’Anglès.

L’AICLE contribueix a incrementar la competència lingüística de l’aprenent a través de reptes cognitius i d’activitats de resolució de problemes. Les classes AICLE es caracteritzen per un ús autèntic de la llengua, és a dir, amb un propòsit real, fet que resulta molt més significatiu per a l’alumnat.