L’Antoni Cumella som un centre GEP

som gep-02

A partir del curs 2015-16 l’Institut Antoni Cumella engegarà un nou Projecte de llengües estrangeres:  oficialment ja formem part del Grup Experimental Plurilingüe. La nova línia de centre pretén garantir l’aprenentatge d’idiomes amb una progressiva intensificació de la seva docència tot implementant, en una primera instància, el treball de l’anglès des d’àmbits curriculars no pròpiament lingüístics. D’aquesta manera, el proper curs, els alumnes de primer i segon d’ESO ja podran escollir un itinerari en el que es cursaran algunes matèries parcial o íntegrament en anglès.

A més, iniciem una nova etapa en la qual el treball amb la plataforma e-Twinnig serà  fonamental així com l’aplicació de la metodologia AICLE i la premissa que l’aprenentatge exitós dels idiomes parteix de la creació de noves necessitats comunicatives.  Us animem a participar d’aquest nou projecte que mira cap al món i cap al futur.