La represa del projecte Erasmus+

Aquest curs hem reprès el Projecte Erasmus “Gamification in Interdisciplinary  Education” que havia començat  el curs 2019/20 i que va quedar interromput per la pandèmia de la COVID-19. La segona setmana d’octubre, un grup de sis alumnes de 1r de Batxillerat i dues professores van anar a Bornen, un poble a uns 40 km al Nord de Brussel·les, a Bèlgica. Van ser cinc dies d’activitats de gamificació col·laboratives entre alumnes de sis països diferents. També hi va haver d’altres propostes interessants com els tallers a la Universitat Odisee de Sint Niklaas, la visita històrica del Museu del Red Star Line a Anvers i la caminada pels voltants del majestuós Castell de Bornem. Va ser molt enriquidor poder compartir totes aquestes experiències amb altres joves Europeus!

Ara ja, preparem la propera mobilitat a Hongria (dins del mateix projecte) amb un altre grup d’alumnes del nostre centre.