FESTA DE COMIAT DEL SEGON DE BATXILLERAT DIÜRN

Les noies i els nois de segon de batxillerat diürn han estat acomiadats en un acte ple d’actuacions i moments emotius, celebrat el dimarts dia 27. La “generació del 96” ens deixa per volar cap a nous horitzons, com va expressar la Marina de Dios en el seu parlament de comiat. Així mateix ho feia el poema que va llegir en anglès la professora Maria Josep Boix. Hi va haver diverses actuacions: un ball del grup de dansa urbana Tuc, cançons interpretades per Queenster Darko, Jud Vittorino, Mireia Tobar i el professor Joan Gurt, i un petit concert -sorpresa- de flauta travessera a càrrec de Jaume de Dios.
En el mateix acte, presentat per Adama Sylla i Aroa Bote, la directora Araceli Amadó va donar el veredicte dels premis als dos millors treballs de recerca, que van ser per a Pau Barnils, pel seu treball “Confecció d’una unitat sumadora-restadora” i per a Berta Junqueras, pel treball “Música i hipoacúsia. I per què no?” Guillem Cumella, nét del ceramista Antoni Cumella que dóna nom al nostre centre, els va lliurar el premi, consistent en una peça ceràmica per a cadascú, del taller de Toni Cumella.
Després de lliurar les orles i posar els birrets a tots els/les alumnes de segon de batxillerat, cridats d’un en un a l’escenari, hi va haver sessió fotogràfica i finalment, un vídeo amb imatges del pas d’aquesta “generació del 96” pel nostre centre. En acabar, tothom va baixar a la cantina a fer el tradicional pica-pica.
Cal agrair també les col•laboracions del professorat, dels /les alumnes de 2n d’ESO i de les ex companyes Caterin Riera i Tània Colorado.
“Generació del 96”, que tingueu molta sort!

012020021028037040043049053059061063031067071073074075076002