Erasmus+

Enguany l’INS Antoni Cumella ha tornat a obtenir la beca europea Erasmus+ que permetrà a l’alumnat de 3r d’ESO treballar durant dos anys en el projecte anomenat “Gamification in Interdisciplinary Learning” que fomenta l’aprenentatge a través del joc mitjançant l’ús de la llengua anglesa. Pels adolescents, aquesta és una gran oportunitat per posar en pràctica la llengua estrangera de manera vivencial i també per a conèixer altres cultures.

En el projecte Erasmus+ hi participen juntament amb l’INS Antoni Cumella cinc països més de la Unió Europea: Bèlgica, Hongria, Itàlia, Portugal i República Txeca. Aquest mes d’octubre ja ha tingut lloc la primera trobada de professors a Bornem (Bèlgica) i al novembre ens visitarà el conjunt d’alumnes, que s’allotjaran a casa de les nostres famílies, i docents dels equips participants.

L’equip de l’INS Antoni Cumella estem treballant intensament durant aquests dies que es celebren els Erasmus Days a nivell europeu per donar a conèixer el projecte i l’experiència d’intercanvi Erasmus tant als nostres alumnes com a la comunitat educativa.