CONCURS DE FOTOGRAFIA MATEMÀTICA. SANT JORDI 2015

girasol2

L’institut Antoni Cumella de Granollers organitza el concurs de fotografia matemàtica on hi poden participar tot els alumnes del centre, organitzat en dues categories i on cada participant podrà presentar com a màxim tres fotografies, on cada fotografia haurà de dur un títol que faci referència al contingut matemàtic de l’obra, amb gràcia i originalitat.

La data màxima per presentar-les és el proper dilluns 20 d’abril i el lliurament de premis serà a la diada de Sant Jordi

Las bases del concurs estan explicades en el següent document: bases del concurs 2015

1. Hi podran participar tot l’alumnat de l’Institut Antoni Cumella

2. Hi haurà dues categories:

• C1) 1r i 2n d’ESO

• C2) 3r, 4t d’ESO i Batxillerat

3. Cada concursant presentarà com a màxim tres fotografies.

4. Cada foto haurà de dur un títol que faci referència, d’alguna manera, al  contingut matemàtic de l’obra, amb gràcia i originalitat.

5. Els participants cedeixen els drets de publicació de les fotos.

6. Les fotografies han de ser fetes pels participants, no es poden fer fotomuntatges ni baixar-les d’internet i cal que les fotos siguin els originals.

7. S’haurà de lliurar un sobre gran en l’exterior del qual hi figuri escrit un pseudònim i la categoría en la que participa.

Dins d’aquest sobre gran cal que hi poseu:

• Les fotografies amb títol, pseudònim i categoria (C1 o C2) escrits darrera de la foto.

• Un sobre petit tancat amb el pseudònim a l’exterior i el nom, el curs i el règim (diürn o nocturn) a l’interior.

8. Les obres es deixaran a consergeria fins dilluns 20 d’abril.

9. El jurat valorarà fonamentalment i per ordre:

• El contingut matemàtic de la fotografia

• La qualitat estètica

• L’originalitat, la gràcia i la referència matemàtica del títol.

10. L’Institut es reserva el dret de quedar-se amb les còpies de les fotos premiades i de demanar-les en suport digital per publicar-les o exposar-les.

11. Els premis poden quedar deserts si les obres presentades no reuneixen, a judici el jurat, els mèrits suficients.

12. El lliurament de premis tindrà lloc el 23 d’abril.

13. Hi haurà un premi per categoria.