TALLER EN FRANCÈS: ALIMENTS O ARMES?

El passat 18 de febrer, els nostres alumnes de francès de 4t d’ESO i Batxillerat van poder participar al taller presentat pel Sr. Jean Bosco Botsho de l’entitat Irènia-Jocs de Pau. Mitjançant un joc de rol, els alumnes van poder analitzar les pressions a les quals estan sotmesos els governs dels països més pobres per tal que destinin els finançaments oficials a la compra d’armes o equipaments militars. Per acabar, es va obrir un espai de debat on cadascun dels grups va presentar els seus arguments i va reflexionar sobre el comerç d’armament versus les necessitats del desenvolupament.

Així, gràcies a la intervenció del Sr.Jean Bosco Botsho, els alumnes van poder posar en pràctica la llengua francesa d’una manera molt més lúdica i cooperativa, alhora que descobrien una cultura sovint allunyada de la nostra realitat.