De la societat feudal al còmic

La setmana passada vam penjar uns còmics que van realitzar els alumnes de 2n d’ESO dels grups GEP A i B del curs 2017-18, durant el mes de juny. El còmic va ser l’activitat final que va culminar un projecte interdisciplinar en llengua anglesa, dut a terme des de les matèries de ciències socials, anglès i tecnologia. El projecte va tenir una durada de tres setmanes i la llengua vehicular va ser l’anglès. En grups de tres, els alumnes van reflexionar i aprendre sobre l’organització jeràrquica de la societat feudal, van redactar un text argumentatiu basat en un estament social, i a partir d’aquí van crear les narracions que van acabar convertint-se en còmics. Els còmics es van editar en línia, amb un programa anomenat Pixton. Si hi feu una ullada, aprendreu una mica més sobre l’època medieval i la seva organització social.