VI CONCURS ODISSEA

odissea

Avui ha començat un altre cop el concurs Odissea que aplega alumnes de clàssiques de diferents comunitats autònomes com Galícia, Andalusia, Aragó, Canarias, Extremadura, Valladolid, València, Madrid, i com no, Catalunya. Un total de 4344 alumnes. De moment, però , la primera fase  es fa per comunitats i enguany a casa nostra hi participen 1023 alumnes distribuïts en 400 grups. Tenim la sort que alguns alumnes de 1r de batxillerat: Andrea Seminario, Aitor Lavado, Isa Fernández, Jara Rodríguez, Raúl Navas,  Intissar Chebbaki, Jahir Gómez, Vanessa Martínez , Nil Cuenca, Joan Mateo, Gabir Sbihi; i les alumnes de 4t: Andrea Gutiérrez i Zainab Tamara, han decidit embarcar-se i fer front als obstacles que les preguntes sobre LA POLÍTICA A GRÈCIA I ROMA es plantegen cada dia fins dijous.

Esperem que les MUSES els inspirin una mica de seny i saviesa. BONA SORT a tots!