Preinscripció Batxillerat 2017-2018

Els informem que el termini per presentar la sol·licitud de la preinscripció a Batxillerat per al curs 2017/2018 és:

16 a 24 de maig de 2017

Al següent enllaç teniu la informació actualitzada sobre la preinscripció al web del Departament d’Ensenyament.

Així mateix, us adjuntem tota la documentació necessària:

BATXILLERAT NOCTURN

Finalment, els recordem que el centre ofereix la possibilitat de cursar el batxillerat en règim nocturn. En aquest cas, s’hi podran matricular les persones que tenen 18 anys o més i les que tenen entre 16 i 18 anys i no poden seguir estudis en règim diürn per motius laborals. Per acreditar-ho, cal presentar el document d’afiliació a la Seguretat Social o, si l’alumne no té obligació d’estar afiliat, la certificació del familiar titular de l’empresa i la declaració dels tutors legals. El consell escolar del centre pot valorar altres motius d’admissibilitat.

Els adjuntem la oferta del centre en règim de batxillerat nocturn: