Xerrada a càrrec de l’escriptora Hermínia Mas

El passat divendres 27 va venir a l’institut l’escriptora Hermínia Mas i va oferir una xerrada als alumnes de 1r d’ESO.

Durant el primer trimestre, a classe s’havia llegit i comentat Idriss, la noia del fil de seda, una de les primeres obres d’aquesta autora berguedana. Es tracta d’una història amorosa inspirada en llegendes orientals de la ruta de la seda, escrita amb l’estil de les mil i una nits i situada a les belles ciutats de Samarkanda i Bukhara, a l’Àsia Central.

Durant la xerrada, Hermínia Mas va explicar com havia gestat aquesta novel·la, en què s’havia inspirat, i com havia estat el procés de creació de l’obra.

També va explicar que de joveneta havia començat escrivint poesia, però que amb el temps, havia diversificat la seva activitat literària i que també escrivia narrativa, especialment adreçada a nens i joves.

Durant la xerrada, els alumnes li van poder fer moltes preguntes sobre l’art de l’escriptura en general i sobre l’obra llegida a classe.

La xerrada va resultar molt amena i interessant.