AL CUMELLA VIVIM EL SANT JORDI!

La Diada de Sant Jordi a l’Institut Cumella ha estat de color lila. Sota un fil conductor que anava trenat amb frases contundents de diferents pesos pesants de la literatura universal, el leit Motiv ha estat el capgirament de rols de gènere. La llegenda de Sant Jordi a l’inrevés, el centenari de Maria Aurèlia Capmany i un relat breu que mostrava el seu tarannà activista han guarnit la festa d’allò més i li han afegit contingut per a pensar més enllà. Han brillat les representacions que l’alumnat ha fet en diverses llengües i s’han repartit premis per a les millors composicions literàries en català, castellà, anglès i francès. Hi ha bon planter!! A més a més, hem tingut un espai per a premiar alumnat participant dels projectes Erasmus+ i de curts cinemàtogràfics.

Foto de Iolanda(13) - Còpia Foto de Iolanda(12) - Còpia  Foto de Iolanda(10) - Còpia Foto de Iolanda(9) - Còpia Foto de Iolanda(8) - Còpia  Foto de Iolanda(6) - Còpia   Foto de Iolanda(3) - Còpia