El Túnel de mai més


Avui s’ha presentat el projecte dels alumnes de l’optativa d’escenografia “El túnel de mai més” dintre del projecte Coenzims de l’ajuntament de Granollers. Al següents enllaços teniu les notícies relacionades.
http://www.aragranollers.cat/noticia/47772/alumnes-de-lies-antoni-cumella-presenten-el-tunel-de-mai-mes-al-teatre-auditori?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter
http://www.radiogranollers.cat/GASL/DetallPrograma/_7hnsAmuDYQZhZgXYrWtEw7jvpuv593dYXNXw-w_Ai-8
http://www.granollers.cat/noticies/sala-de-premsa/alumnes-de-4t-deso-del-cumella-protagonistes-dun-nou-projecte-coenzims
http://votv.xiptv.cat/granollers/capitol/el-tunel-del-mai-mes-la-nova-accio-del-projecte-coenzims-al-tag