Crèdit de Síntesi de 1r i 2n d’ESO a Sant Iscle
06/04/17Els alumnes de 1r i 2n d’ESO de l’Institut es troben, des d’ahir dimecres fins demà divendres, a la casa de colònies Can Bosc de Sant Iscle de Vallalta, realitzant el crèdit de síntesi “Convivència i Supervivència”.
En aquest cas, són els propis alumnes qui planifiquen… Llegeix més»

