Ja tenim guanyadors del concurs de PC-BREs ’21

Els alumnes del mòdul de muntatge d’ordinadors del primer curs del cicle de Sistemes Microinformàtics i Xarxes han participat al concurs que triat el millor PC-BRE del 2021 dissenyat i construït per ells.
Després d’una ronda eliminatòria preliminar, de totes les obres presentades s’han triat… Llegeix més»

L’alumnat de 2n d’ESO escolten la visita d’un capità de vaixell que rescata nàufrags al Mediterrani

Avui 20 de desembre, l’alumnat de 2n d’ESO ha tingut l’oportunitat de tenir un intercanvi d’impressions amb el Marco Martínez, capità de vaixells d’ONG com Aita Mari i Open Arms. Aquestes ONG es dediquen a rescatar nàufrags que intenten creuar el Mediterrani procedents d’Àfrica.
El… Llegeix més»

Els alumnes d’SMX participen a la jornada d’Speed Dating

El passat 1 de desembre, el alumnes del Cicle de Grau Mitja de Sistemes Microinformàtics i xarxes van participar a la jornada d’Speed Dating 2021 organitzada pel Cluster TICSud a l’Auditori de FiraReus.
A la primera part de la jornada, que es va dur a terme… Llegeix més»

Alumnes de 3r d’ESO participen al projecte “Estimem el nostre entorn”

El passat 27 de novembre, un grup d’alumnes de 3r d’ESO, en el marc del projecte de servei comunitari “Estimem el nostre entorn” que promou l’Institut, van participar en la neteja del barranc de l’Horta, a la zona dels rentadors de Mont-roig.
En total, es va… Llegeix més»

Premis Literaris Vila de Mont-roig

El passat dissabte, 20 de novembre va tenir lloc l’entrega dels Premis Literaris Vila de Mont-roig.
Es va celebrar al Centre Cultural Església Vella. Aquests premis han arribar enguany a la 40ena edició.
D’entre els guanyadors dels Premis Literaris de 2021 destaquem els següents alumnes del nostre… Llegeix més»