II Cross Escolar Mont-roig

Ni les dificultats de les inclemències meteorològiques han pogut amb el coratge del CE L’Areny i l’Escola d’Atletisme del poble per dur a terme el II Cross Escolar de Mont-roig (el 1r post-pandemia) amb 625 inscrits. Ha estat aquest diumenge 28 de novembre que des de les 10h del matí fins les 12h els atletes i esportistes del nostre municipi i rodalies en categories des del 2019 (barrufets) fins al 2004 (juvenils) ens han fet gaudir amb els seus esforços i sobretot, els més petits, amb les seves rialles d’innocència i felicitat. Un matí impagable, malgrat el temps, el que hem gaudit tots els espectadors. Un matí que segur quedarà com record inesborrable en la retina dels participants en el Cross d’avui, les seves cares, malgrat semblar gèlides, ho demostraven molt clarament.

La nostra estimada directora Alexandra Estopà, ho ha viscut in situ, fent l’entrega de premis i veient en primera persona la il·lusió dels nens i nenes recollint els seus merescuts trofeus.

Esperem desitjosos poder gaudir d’una futura nova edició, si és possible, l’any vinent.