2021 BIST Conferència quàntica

Els alumnes de química de 2n de batxillerat del nostre institut han assistit, aquest 16 de novembre, a una conferència en directe per youtube titulada “Què són i per què serveixen les tecnologies quàntiques?” a càrrec de joves investigadors del BIST (Barcelona Institute of Science and Technology).

Durant una hora dos noies i un noi explicaren a l’alumnat de Catalunya coses sobre els ordinadors quàntics, que seran molt més ràpids que els actuals, la encriptació quàntica per fer molt més difícil de desxifrar els codis dels programes, la fabricació de nous materials amb propietats sorprenents gràcies a la quàntica, etc.

A l’enllaç següent es troba la conferència: