Ja tenim guanyadors del concurs de PC-BREs ’21

Els alumnes del mòdul de muntatge d’ordinadors del primer curs del cicle de Sistemes Microinformàtics i Xarxes han participat al concurs que triat el millor PC-BRE del 2021 dissenyat i construït per ells.

Després d’una ronda eliminatòria preliminar, de totes les obres presentades s’han triat 4 finalistes que han estat exposat al passadís principal del centre i sotmesos a votació pública per Instagram.

Un cop finalitzat el termini per fer votacions i amb un resultat molt ajustat, ha resultat guanyador el PC-BRE presentat pels alumnes Gabriel Vartolomei i Jalal Lekraa, seguits de molt a prop pel disseny presentat per Adià Vigo i Ismael Znati.

Els altres PC-BREs finalistes són obra de les parelles formades per Nicole Ardenghi i Sara Cava, i per Oriol Callau i Miquel Julve.

Felicitats als guanyadors i a la resta de participants, que també ho han fet molt bé!!