Alumnes de 3r d’ESO participen al projecte “Estimem el nostre entorn”

El passat 27 de novembre, un grup d’alumnes de 3r d’ESO, en el marc del projecte de servei comunitari “Estimem el nostre entorn” que promou l’Institut, van participar en la neteja del barranc de l’Horta, a la zona dels rentadors de Mont-roig.

En total, es va assolir una xifra superior als 400 quilograms de residus recollits i seleccionats.

Aquesta activitat s’inscriu en la Setmana Europea de la Prevenció de Residus, que té lloc del 20 al 28 de novembre, i promou diverses iniciatives amb l’objectiu d’involucrar la ciutadania en accions de prevenció de residus i conscienciació sobre la necessitat de preservar el medi ambient.