3r ESO visita la central de Hawo Fruits i Vandellós I i II

El passat dimarts 9 d’abril, el Departament de Socials va organitzar una sortida a la central de l’empresa Hawo Fruits de producció ecològica que es troba al polígon industrial de l’Hospitalet de l’Infant. Hawo Fruits es va fundar el 2004 com a una petita empresa familiar i actualment tenen 120 treballadors i distribruixen per tot Europa. Principalment venen més de la meitat de la producció ecològica a Suïssa. Des dels seus inicis amb els fundadors i fins ara, Hawo Fruits té una forta emprenta mont-rogenca. Precisament aquest alumnat fa unes setmanes va visitar una de les seves plantacions que tenen al nostre terme municipal. Tal i com van explicar als alumnes de l’Antoni Ballester, actualment tenen plantacions a diferents províncies espanyoles per tal d’assegurar una producció el més continuada possible.
Posteriorment a la visita de Hawo Fruits, ens vam traslladar a la platja de l’Almadrava des d’on hi ha una vista privilegiada de les centrals nuclears de Vandellós I (actualment aturada) i Vandellòs II i la central de cicle combinat. Les explicacions que es van donar allí sobre aquestes instal·lacions energètiques, venen a complementar els continguts del tema sobre el sector secundari que actualment treballem a Socials.