Sis projectes tecnològics premiats a Madrid.

El dia 23 de juny dos alumnes del centre: Adrià Cantarero i Helena Villares en representació també dels seus companys de Batxillerat tecnològic: Raúl Velázquez, Xavi Garrido, Miquel García, Joel Poderós, Juan Antonio Calvete van rebre el Premi especial a la Iniciativa més destacada per sis projectes tecnològics. Aquest reconeixement es va realitzar a la seu de COSCE (Confederación de Sociedades Científicas de España amb 84 societats i més de 40000 científics) a Madrid al I Encuentro PRACTICA. Els alumnes van ser acompanyats pel professor responsable dels projectes Francesc Pérez i la directora del centre Susana Navarro.

Els projectes tecnològics seleccionats van ser Estudi de la contaminació atmosfèrica a Martorell, Anàlisi d’anisotropies de la supernova Cassiopeia A, Anàlisi de propietats de l’exoplaneta Trappist 1b, Estudi amb deep learning i docking molecular per trobar nous fàrmacs anti-COVID, Creació d’un aparell Morse microcontrolat i Creació d’un instrument musical tipus Theremin.

El premi, a més de pagar viatge i manutenció a Madrid, consisteix en la difusió dels 6 projectes com projectes de referència a Espanya per part de la COSCE mitjançant la realització de vídeos professionals dels projectes a càrrec del Ministerio de Ciencia e Innovación.

Podeu veure els 6 vídeos preliminars presentats pels alumnes i els 6 pòsters científics corresponents a l’apartat COSCE de la web del departament de tecnologia.

Perla Wahnon, presidenta de la COSCE entrega el premi als alumnes en representació dels seus companys del centre.