SETMANA DE LA CIÈNCIA 2020

Dins de la 25a SETMANA DE LA CIÈNCIA, l’alumnat de batxillerat de l’Institut Pompeu Fabra de Martorell ha participat en l’activitat Ciència km0: LA RECERCA DEL MÓN A L’AULA.

Ciència km0 és un projecte impulsat per joves catalans que es dediquen a la recerca científica des de diferents llocs del món. Han donat a conèixer la seva tasca investigadora a través de petits vídeos i animen a l’alumnat que els facin preguntes.

Per poder veure a aquests joves investigadors a través del següent enllaç: Ciència km0

PRESENTACIÓ ALUMNES CURS 20-21

PRESENTACIÓ ALUMNES: Dijous, 10 de setembre 2020
Els alumnes entraran per ordre al pati per sectors i seran cridats pels seus tutors per anar a l’aula. Serà obligatori l’ús de mascareta i el rentat de mans amb gel hidroalcohòlic.

Matrícula externa ESO i Batxillerat

Matrícula externa ESO i Batxillerat:
• ESO: del 13 al 17 de juliol de 2020
• Batxillerat: del 8 al 14 de juliol de 2020
Tant en ESO com en Batxillerat s’ha de fer presencialment al centre demanant cita al telefon 937755916
Cal venir una mica abans per anar… Llegeix més»