Set alumnes obtenen el diploma oficial de francès DELF !

Aquest any han sigut set els alumnes de l’institut que s’han presentat a les proves oficials de llengua francesa i han obtingut els diplomes DELF A2 i DELF B1.

Quatre alumnes de 2n de batxillerat, un alumne de primer, i dos alumnes de 4t d’ESO han preparat les proves seguint les orientacions del professorde francès i treballant amb recursos facilitats a la plataforma digital. S’han fet videoconferències, simulacres d’examen, enregistraments orals, alguna classe inversa, etc. La metodologia a distància ha estat ben acollida per l’alumnat, que ha treballat amb constància, implicació i empenta.  Els alumnes de 2n de batxillerat, que es van presentar a la convocatòria lliure de novembre del 2020, ja han rebut el diploma i la felicitació d’en Xavier i l’Ivan.