Accions d’impuls a la formació professional dual per al curs 2020-2021

Aquest curs hem rebut una subvenció per accions d’Impuls a la formació professional dual per part del Fons Social Europeu i el Ministerio de Educación y Formación profesional, adreçada als instituts -com el nostre- que en el curs 2019-2020 impartien cicles formatius de formació professional inicial mitjançant formació dual i els han continuat oferint aquest curs 2020-2021.

Gràcies a aquesta subvenció hem pogut encarregar material informatiu per millorar la prospecció d’empreses col.laboradores: rollups, carpetes, sobres i bosses personalitzades per posar la documentació que habitualment els hi lliurem, així com samarretes per a la jornada de portes obertes destinada a donar visibilitat a les professions amb la col·laboració d’empreses i que serviran d’element diferenciador per a les persones representants.

D’altra banda, hem aprofitat la subvenció per encarregar samarretes i dessuadores personalitzades pel nostre alumnat dual amb un doble objectiu: difondre els cicles formatius en aquesta modalitat i millorar la qualitat del seu equipament professional en el seu dia a dia a les escoles.

Tant el logotip com els eslògans han estat fruit de la creativitat de l’alumnat: al mes de novembre passat vam proposar un concurs on van presentar diferents propostes i elles mateixes van escollir el model guanyador. El disseny del material informatiu es va encarregar a una dissenyadora professional.

Projecte finançat per: