#projectesTarradell – Escola en residència al CCCB – Presentació del llibre “Connexions”

A l’#escolaenresidència al CCCB s’ha fet la presentació del llibre Connexions que vam fer amb el col·lectiu #RadialRadiant al primer trimestre. Si el voleu llegir el podeu trobar a l’institut.

#escolaenresidencia #instarradell #batxillerattarradell
Agraïments:

Volem agrair a Silvia, Ezequiel i Erica, de Radial Radiant per la seva dedicació en aquest projecte, tota l’ajuda que ens han ofert i la paciència que han tingut amb nosaltres.

També volem agrair a Marian i Lucia per fer tot això possible i acompanyar-nos durant aquest projecte i durant totes les sessions, agraïm que sempre hàgiu tingut temps per ajudar-nos en el que necessitàvem i fer vostre els nostres problemes solucionant-los de la millor manera.

A més volem donar les gràcies als nostres professors Roc, Rocío i Núria per estar sempre amb nosaltres i ajudar-nos en tot moment. Ha sigut una experiència molt dolça on hem adquirit molts coneixements.

Però no faríem aquest agraïment si no fos pel CCCB i l’institut Miquel Tarradell que pensen sempre en fer projectes per donar-nos una oportunitat per desenvolupar les nostres habilitats més creatives, personals i mostrar-nos maneres d’aprendre diferents i ensenyar-nos que som capaços de fer coses que no havíem explorat.

Autors: Alumnat 1r de batxillerat.